آموزش ریاضی در چهار سطح
ویژگی های سطح اول:

  • 1 - شروع از ابتدایی ترین مسائل: آموزش ریاضی در این سطح از ابتدایی ترین مسائل ریاضی شروع گردیده و بنابراین برای کسانی که از ریاضیات هیچ نمیدانند و یا آموخته های قبلی خود را بدرستی فرا نگرفته و یا فراموش کرده اند نیز مفید می باشد.
  • 2 – طرح مباحث بصورت کامل: دیده شده که در هنگام تدریس یک بحث، به ذکر یک مثال اکتفاء می گردد و دانشجو نمی تواند خود در ادامه، از عهده ی تمرین های مختلف و پیچیده تر بربیاید. در این دوره سعی شده که جوانب مختلف هر بحث بطور کامل بهمراه مثال های متنوع مطرح گردد.
  • 3- تصویر مباحث: شاید شخصی بتواند از عهده حل هر سؤالی مثلا در بحث مثلثات برآید و حتی آن را تدریس نماید اما تصویر واضحی از مبحث مثلثات نداشته باشد. ما سعی نمودیم تا مباحث مطرح را بطور مفهومی و واضح تصویر نماییم که این کار باعث می شود که دانشجو توان حل سوال های مختلف را داشته باشد و ماندگاری بحث را در ذهن طولانی گردد. علاوه بر اینکه اگر مباحث ریاضی تصویر شود شیرینی ریاضیات قابل درک می باشد.
  • 4- به دلیل اینکه مباحث این دوره تقریبا شامل همه ی مباحث دوران دبیرستان است، برای دانش آموزان در پایه های مختلف بسیار کارآمد است مخصوصا اگر به دنبال قوی کردن پایه ریاضیات خود باشند. همچنین دانشجویان رشته های مختلف نیز برای مرور مباحث ریاضی و جبران نقص های گذشته و قوی کردن پایه ی ریاضیات خود می توانند از این آموزش ها بهره ی وافی را ببرند.
  • 5 – به دلیل اینکه این دوره ی آموزشی مبتنی بر کتاب خاصی نیست بلکه سرفصل ها بطور کامل تدریس می شود، با تغییر کتاب های درسی نیز قابل استفاده می باشد.
  • 6 – قیمت پایین بسته آموزشی: دوره آموزشی سطح اول شامل صد ساعت فیلم می باشد که شما تنها هزینه ی یک ساعت آن را پرداخت می کنید و سالها می توانید از آن بهره مند شوید.